Drodzy Mieszkańcy,
Uprzejmie informujemy, że w trosce o wysoką jakość obsługi i bezpieczeństwo Państwa danych osobowych, rozmowy telefoniczne kierowane do SM Piast są nagrywane.
71 325 72 01
Nagrania są wykorzystywane do:
- Usprawnienia obsługi: Pozwolą nam one na dokładniejsze ich kierunkowanie, analizowanie zgłaszanych problemów i szybsze ich rozwiązywanie.
- Kontroli jakości: w przyszłości posłużą do oceny jakości obsługi Klienta i szkolenia naszych pracowników.
- Zabezpieczenia wiadomości: Będą stanowić dowód w przypadku spornych sytuacji.
- Zapewnienia bezpieczeństwa: W sytuacjach nagłych, które pojawiłyby się po godzinach pracy spółdzielni, zostaną Państwo w prosty sposób pokierowani do pogotowia elektrycznego, dźwigowego, gazowego, wodno-kanalizacyjnego oraz ciepłowniczego przy pomocy nowego przejrzystego głosowego menu, bez konieczności poszukiwania bezpośrednich numerów do wskazanych służb.
Jesteśmy dla Was.