iMieszkaniec

iMieszkaniec

Aby uzyskać dostęp do aplikacji iMieszkaniec konieczna jest rejestracja na stronie smpiast.iMieszkaniec.pl

Proces rejestracji polega na podaniu swoich danych (imię, nazwisko, adres email) oraz lokalizacji lokalu – najczęściej mieszkania. Sam przebieg rejestracji jest pokazany na filmie.

Po rejestracji pracownik spółdzielni dokonuje weryfikacji Państwa danych. Będziemy weryfikować czy zgadzają się one z tym co mamy zapisane w systemie do obsługi spółdzielni. Jeżeli potwierdzimy, że osoba rejestrująca ma prawo do lokalu i dane kontaktowe się zgadzają, zostanie aktywowany dostęp do aplikacji iMieszkaniec.

Kiedy nie będziemy w stanie potwierdzić danych – skontaktujemy się z Państwem w celu wyjaśnienia wątpliwości i potwierdzenia Państwa prawa do lokalu.

Jak zawsze zachęcamy Państwa do wyrażenia zgody na elektroniczne otrzymywanie informacji o naliczeniach itd. Formularz do wyrażenia zgody mogą znaleźć Państwo pod tym linkiem. Przyspiesza to komunikację, jest przyjazne dla środowiska oraz redukuje koszty, które wpływają na wysokość Państwa czynszów (eksploatacji). 

W przypadku osób zamieszkujących w zasobach spółdzielni, ale bez prawa do lokalu, konieczne jest założenie konta w iMieszkaniec przez właściciela lokalu (wg. procedury opisanej powyżej). Następnie prosimy właściciela o informację mailową, że dla wskazanej osoby wyraża on zgodę na udzielenie dostępu do aplikacji iMieszkaniec (dla konkretnego punktu). W takim przypadku rejestracja użytkownika, niebędącego właścicielem, będzie zaakceptowana. Będzie on mógł zgłaszać usterki i awarie z wykorzystaniem iMieszkaniec.

Sam proces obsługi aplikacji iMieszkaniec wygląda następująco.

Awarie wymagające pilnej interwencji (np. cieknąca rura, ulatniający się gaz itp.) prosimy zgłaszać telefonicznie (telefony znajdą Państwo na stronie Zgłoś awarię).