Drodzy Mieszkańcy,
Zapraszamy do korzystania z nowego Biura Obsługi Klienta, które mieści się w siedzibie spółdzielni w pokoju nr 5. Biuro jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach:
- Poniedziałek: 07:00 – 15:00
- Wtorek: 07:00 – 15:00
- Środa: 07:00 – 15:00
- Czwartek: 07:00 – 17:00
- Piątek: 07:00 – 13:00
Zależy nam, aby wdrażać jak najwięcej elektronicznych rozwiązań, ale pamiętamy o tym, że dla części mieszkańców forma stacjonarna pozostanie najwygodniejszym rozwiązaniem. Przeorganizowanie Biura Obsługi Klienta ma na celu usprawnienie obsługi zarówno w formie elektronicznej, jak i stacjonarnej.
W Biurze Obsługi Klienta możecie Państwo zgłosić awarię lub usterkę oraz załatwić niezbędne formalności w tym zakresie
Uwaga! Zgłoszenia awarii i usterek nie kierujemy już – jak bywało wcześniej – do poszczególnych specjalistów technicznych. Wszelkie awarie i usterki zgłaszamy w Biurze Obsługi Klienta w pokoju nr 5.
Chcielibyśmy również serdecznie podziękować za wszystkie pozytywne opinie, jakie otrzymaliśmy po przeorganizowaniu działu technicznego. Cieszymy się, że nowa forma obsługi mieszkańców jest dobrze odbierana i zauważacie Państwo te zmiany.
Informujemy również, że po wprowadzeniu Elektronicznego Obiegu Dokumentów, praca nad zgłoszeniami składanymi fizycznie lub pisemnie do spółdzielni zostanie jeszcze bardziej usprawniona, a ewentualne potknięcia lub opóźnienia zminimalizowane.
Jesteśmy dla Was.